I'm not crazy. My reality is just different than yours.

Så äntligen fredag!! inte för att det blir så stor skillnad, jag är ändå ledig alla andra dagar! Dock har jag faktiskt haft en del saker att göra denna vecka, måste ju fixa inför praktiken ;) Så har varit förbi arbetsförmedlingen och lite sånt!
Ikväll blir det nog att hänga med dom bästa dvs Tuss, Julia och Murtin! Vad som står på schemat är ännu inte bestämt men vad det än blir så kommer det att bli roligt!! Imorgon är iallafall en spelkväll inplanerad så då blir det trevligt umgänge, risk och möjligtvis lite kortspel (: 
Har även en urgullig liten Ceasar här som myser med mig just nu så hade faktiskt tänkt återgå till honom innan han blir sur på mig för att ja inte ger honom någon uppmärksamhet haha!! Men men cyaooo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0