That which once was and that which is now

Så nu är det sista kvällen med mitte, vid 12tiden kommer tuss och ante tillbaka så då är de bara att flytta hem igen.. Åker dock inte hem förräns imorgon, lite svårt att ta sig hem vid 12tiden... Men de har varit sjukt najs att bo här den tiden som vi gjort det!!! Längtar verkligen tills jag får mitt eget vilket förhoppningsvis blir snart!! Funderar dock på att flytta tillbaka till England till sommaren, saknar stället enormt mycket och på nåt sätt hör jag hemma där även om jag inte vill bo där resten av livet, men jobba där ett tag innan jag kommer tillbaka, hinna resa (mycket lättare när man inte har så långt till varken gatwick eller heathrow) och sedan flytta tillbaka till Sverige dock kanske inte Umeå men man vet ju aldrig!! Det får framtiden utvisa!! Men men nu hade jag tänkt spela lite alfapet, yes I´m a nerd and I love it ;p
Cyaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0