Nightmares

Det sägs att drömmar speglar ens innersta tankar, men hur ska jag då tolka dessa mardrömmar? Vad är det som skrämmer mig så?

Har drömt oerhört mycket mardrömmar på senaste tiden och ingen är den andra lik, börjar bli fruktansvärt less på att vakna upp av att jag skriker eller lyckas kasta mig mot väggen, slå knäet eller tån.. Jag önskar att jag bara kunde få drömma några fina drömmar som man inte vill vakna från!!!

Hur som helst så var jag och simmade idag, det fruktansvärt länge sedan men otroligt skönt! Okej, min kondition ligger inte på topp men ska försöka fara och simma en gång i veckan så att jag kan bygga upp den igen! Dessutom var det otroligt bra för ryggen också, kunde känna hur en knut försvann efter att ha simmat några längder, och mindre knutar = väldigt lycklig Sandra! Men men nu hade jag nog tänkt återgå till min serie but I´ll be back sooner or later.


Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0