dag 13

en bild på vad jag hade på mig idag finns nu tyvärr inte och orkar inte heller ta någon!
Hur som helst så hade vi kortis dag idag, slutade efter lunch, så då blev det att dra på ett cafee för att dra i sig en kaffe!! Snart är det dags för läxorna som jag ännu inte orkat göra men likt väl måste göras förr eller senare ikv... suck.. diggar inte dom där läxorna asså! Finns faktiskt inte så mkt mer att uppdatera egentligen, livet flyter på i sin stillsamma takt och jag hade en sjukt söt skypedejt idag :]



Ja där ser man tröjan ja hade på mig idag lr iaf den övre delen av den ;D Men nu ska jag göra nånting mer praktiskt, homework here i come!! ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0