dag 12

Typ av killar jag faller för!
Hmm, brunhåriga, vältränade men ändå smala, och inte för mkt muskler men de ska ändå vara muskler där! Bruna eller gröna ögon, humor, intelligens samt där måste finnas personkemi! Där har ni typen en liten Sandra skulle falla som sten för!!

Yesbox, igår blev det att dra förbi stranden och dricka lite där, de blev så att jag, niclas, robin, medhi och olessia var där och efter ett tag kom även emily, det var asmysigt!! Dock väldigt kallt så vi bestämde oss snabbt för att dra vidare mot en gayclub! Så vi drog vidare till jag tror det hette revenge eller något liknande och det var faktiskt trevligt, skön musik och billiga drinkar haha! Efter det drog vi oss mot the mesmerist där dom oxå hade asnajs musik dock av en helt annan typ! Det var en hel del 50/60talsrock samt lite blues och jazz, sjukt härlig stämning oxå! Dom stängde vid 2 så då drog vi återigen mot gaucluben vi vart på, där vi stannade ca en timme innan vi drog vidare! Men men nu hade jag tänkt försöka få lite plugg gjort så cya!!


Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0