dag 11

En bild på mig och min bästa vän!



Du är mer än bara en pojkvän, du är även en bästa vän, jag älskar dig så otroligt mycket, och jag vet att du alltid ställer upp för mig när jag behöver det ♥

Hur som haver, ska nu börja göra mig iordning för de är nu dags att bege sig mot Brighton. vi ska till mesmerist och kanske att vi hänger lite på stranden innan det (: beror helt på ifall att de slutat regna när vi kmr fram till stan!! Igår var oxå en utekväll på synergy, de var helt ok, billiga drinkar men inte så jättebra musik och ganska litet ställe! Men de var trevligt sällskap iaf, jag jennie + några engelska snubbar som vi umgåtts lite med tidigare! Men men talk to u soon för nu ska ja göra mig iordning!
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0