Tired, I'm tired

Är fortfarande äckligt trött, det finns som inget slut på alla händelser. Tror aldrig att jag varit så trött i hela mitt liv. Jag försöker hänga med, göra läxan, göra de ja vet att ja måste göra men där finns inge  ork, inte till någonting. Om jag bara kunde få sova. Kanske egentligen borde skaffa mig sömnpiller för jag orkar inte fortsätta såhär. Somnade till och med på en lektion idag och då är de fan inte ok längre. Önskar att jag kunde skrika, gråta och slå men inget är möjligt. Önskar allt kunde ta slut.

Tired, day in and day out.
So much to do, no time for rest.
Cold, I´m growing colder.
As time goes on, I disappear.
As time goes on, there's no more here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0