Heaven is a place on earth with you

Har faktiskt haft en riktigt grym dag idag, visst mycket läxor osv, men hade en super mysig dag med min underbaraste ♥
Vet dock inte riktigt vad ja ska skriva, fick världens finaste alla hjärtans dag present häromdagen, lite sent i know men den var värd det. Ett foto som Niclas tagit på mig och skrivit ut på tesco i stort format och lagt till texten "Love isn't about finding a perfect person. It's about seeing an imperfect person perfectly." Helt klart en av dom bästa presenter jag fått i mitt liv!! Min till honom var inte riktigt lika fin eller lika personlig, han fick ett litet roligt kort samt en temugg med en kattunge där det stod "you´re purrr-fect" haha, tyckte dock den var gullig så! Inte så länge kvar förräns jag och jennie drar till London heller för activity week, vi sticker den 4e mars och blir borta 5 dagar i huvudstaden! Men men ska försöka sussa nu hade ja tänkt, det är ju en dag imorgon oxå!


Can´t believe it´s been almost 7 months, i love u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0