Dag 14

Någonting jag oroar mig för!
Det finns mycket kan jag lova, att jag ska faila den här kursen på något vis, att mina läxor inte är tillräckligt bra, att jag inte ska lyckas få jobb efteråt, massvis helt enkelt!! Det finns alltid något man oroar sig för så jag försöker för det mesta att inte tänka på det!! Annars har de vart en väldigt mysig dag idag, jag niclas och jennie köpte pizza tsm, lite gottigotta as well och såg på film!! Först blev det tarzan sen gick jennie hem och då såg jag och niclas en kinesisk film som hette Snowflower, den var faktist helt okey, lite seg ibland och hoppade extremt mycket i tiden, men på det hela rätt så bra!! Tyckte dock att dom behandlade kvinnorna väldigt dåligt i 17/1800 talets Kina!! Men men inte mycket att göra åt nu I guess.
Men nu blire till att hoppa i sängen, imorgon är det en ny dag som bjuder på att niclas först kommer hit, vi ska äta glass och kolla på änglahund sen då jennie kmr tbx ska hon och jag kanske hem till hannah och ta några drinkar sen ska vi allihopa bege oss mot blue lagoon, sjunga lite kareoke samt träffa Teresas pojkvän som har kommit hit nu så de ska bli en amazing night, cyaa!



Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0