Jag kom, jag såg, jag segrade.

Idag kan jag inte påstå att det hänt mycket har fortsatt att kolla runt på lite olika folkhögskolor men är fortfarande helt kär i den på visingsö, hade även en del frågor till dom som jag dock väntar svar på innan jag bestämmer mig! Sen måste jag även bestämma när jag ska börja om jag tänker satsa på att jobba ett halvår och sen söka dit eller om jag ska börja redan nu till hösten... hmmm... börjar nu kommer jag ju måsta ta ett högre lån, vilket jag slipper om jag jobbar men då är ju också frågan ifall jag kommer lyckas få ett jobb... Kommer troligen hur som helst att sluta skolan redan nu i veckan, finns som ingen anledning att gå kvar med tanke på att jag ändå aldrig är där och ändå inte kommer klara en enda kurs!
Hade egentligen tänkt fara till skolan idag för att hoppa av men det gick inge vidare har haft världens jävla huvudvärk hela dagen så.. Men lär bli att jag far in dit imorgon istället! Ska även försöka ta mig till arbetsförmedlingen någon dag och hoppas på att lyckas få jobb snart! Om ni vet om något ställe där man söker så hör av er!!!!!
Håller hur som helst på att läsa en riktigt grym serie, Kejsaren, det är 4 böcker som handlar om Julius Ceasar och dom är så sjuukt bra! Är nu inne på den tredje och rekommenderar dom starkt, allt som finns med i böckerna har självklart inte hänt men författaren har försökt få med historien från hans barndom fram tills han död, men man vet ju inte allt som hände Ceasar och det finns många spekulationer om saker som kan ha hänt men lika gärna kan vara skitnsack tex att han blev fångad av pirater! Men böckerna är sjukt spännande och riktigt verklighetstrogna så jag är helt fast!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0