Det som gör livet så värdefullt är att det aldrig kommer tillbaka.


When I think how life used to be
Always walking in the shadows
Then I look at what you've given me
I feel like dancing on my tiptoes
Gammal bild på en liten Matilda!

Jaooo, har då varit i stan idag, for först upp på CH och träffade på en halvvaken Matilda och en sovande Ronja, så medans Matilda fixade sig iordning och Ronja fortsatte sova lånade ja Matildas cykel och tog en snabbtur till Maxi för att köpa snus! Hade världens tur när jag kom till kassan för de tfanns på öppna kassor och ena hade typ världens längsta kö och i den andra var det ett par som hade överfyllt sin vagn jag trodde jag skulle dö skulle ja ha tatt hur lång tid som helst att stå i nån av dom köerna men just då öppnade en tredje kassa så jag sprang dit och han precis före paret med den överfyllda vagnen, snacka om turen på min sida idag!! Så tog mig fram och tbx dit på bara en kvart och Matilda trodde knappt sina ögon haha, hon trodde nästan jag cyklat till statoil xD Vid 11 for vi till droskan köpte med mat och drog sedan vidare mot skolan så Matilda kunde hålla sitt tal i svenska! Det gick riktigt bra för hon, när hon gick upp blev till och med jag lite nervig tror hennes känslor hoppade över på mig för hon såg verkligen stenlugn ut när hon ställde sig vid podiet! Efter det skulle Matilda fixa lite grejjer för att kunna göra smycken osv och sedan satte vi oss utanför Waynes och käkade! Var riktigt mysigt!!
Då jag tog mig hem vid 3 tiden blev det nästan direkt att fara iväg med cykeln för att hämta Isac på fritids och sen hem och äta kyckling med potatissallad :] MUMS!!!!! ;p

Hittade dessutom just ett citat jag verkligen gillade som jag tänkte dela med mig av innan jag tänkte nörda lite hehe :]

Äkta vänner är som ädelstenar värdefulla men sällsynta
Falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillade citatet

2011-06-02 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0