There are no impossible dreams

Ja igår for jag ju till skolan och snackade med rektorn men tydligen måste jag snacka med Monika -.- Så det blir ju bara att fara tillbaka till skolan på mån eller tis... + att jag ska dit imorgon och snacka med syon, suck bara massa flängande :/ Men fick även träffa Matilda igår vilket alltid är lika skoj! Den lilltösen kan alltid få mig på bra humör + att jag alltid blir överspeedad när jag träffar hon haha! Men det är skoj och det finns alltid så mycket att diskutera men när det kommer till naturkunskap någor jag verkligen hatar så har jag ganska svårt att förkalra mig med tanke på att jag helt enkelt inte lyssnat tillräckligt på lektionerna xD haha så blev inte så vackert när jag skulle förkalra ja det hade någonting med strålning att göra i alla fall xD Fick typ lära mig det på högstadiet så huur faan ska jag kunna komma ihåg det ;o Jag gjorde så gott jag kunde helt enkelt! Idag kan jag dock inte påstå att det hänt mycket, har typ mest suttit vid tvn samt hittat mig ett jobb! Så inte direkt fel det! Nu är ju frågan bara om jag får det! Sökte jobb som lägerledare för barn på nydala! Var faktiskt på ett sånt läger då jag var liten och de tvar faktiskt rätt kul, speciellt klättrningen! Man kanske skulle börja klättra lite mer, det är ju faktiskt ruskigt kul! Men men nu ska jag grejjsa vidare cya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0