relax and make your time worth while

Har faktiskt haft en riktigt trevlig helg, i fredags så jobbade jag till ca 10 tiden, då ringde en liten matilda och undrade vad jag höll på med, had eju egentligen planerat att fara hem då, var sjukt sliten och såg allmänt förjävlig ut men nej det var inte ok ;) jag skulle helt enkelt med på fest haha, så drog till östermalm och träffade massvis med nytt folk! Jag, matilda och ronja blev kvar där över natten och sedan på morgonen stack jag och Matilda till henne! Då blev det till att sova, båda var sjukt slitna och hade max sovit 4 timmar den natten, så vi sov några till och sen bestämdes det att vi skulle festa även på lördagen! Så vi körde igång, for ner till stan satte oss på invito och bah snackade om allt mellan himmel ↓ och jord ↑ hehehehehe, vi fick även nöjet av att se en gubbe ställa sig och pissa inte långt ifrån oss... Alltid lika trevligt!! Hur som helst sen runt 10 tiden kom ronja in till stan och då drog vi till bergem och träffade på massa folk. Men efter 12 slaget promenerade vi in till stan men då hade även Anja hängt på så då var vi 4 st, vi ville närmligen på krogen, vid ett tiden kom vi oss till vita björnen fick veta att det kostade 80kr i inträde så då sket vi i det, raggade upp 4 pöjkar och drog på efterfest!! Slutade med att alla pojkar somnade i myshörnan och vi drog oss hem vid 4 tiden för att fyllekäka våran rullpizza vi köpt tidigare på dagen! Var faktiskt riktigt gott!! Sedan slocknade jag och Matilda som 2 st stockar och vaknade inte till liv förräns närmare halv 2 tiden typ!! haha.. Sedan idag har man flängt runt med familjen varit förbi farmor & farfar samt mormor & morfar! Och nu stack dom till Martin och Sofia! Jag stannade dock hemma för att kunna spela the sims heheheh :] så cyaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0