Of the seven deadly sins, only envy is no fun at all.

Idag blev det handla imorse sedan hem duscha också vidare för att fara och fira min låtsaskusin som fyllde år! Så kom hem för bara en liten stund sedan och passade då på att sätta mig här en stund! Imorgon kommer Isacs kompis Neo hit så då skulle jag gissa på att det blir full rulle i huset! Sedan har jag även fått veta att jag ska jobba den 26e och den 27e! Så inte helt fel det inte! Ena dagen blir det putsa och den andra ska vi duka! Har inte putsat förut så då blir det att lära sig det duka har jag gjort innan och det var faktiskt kul så det ser jag fram emot! Imorgon är de tju även Euro vision song contest så om man ändå är hemma kanske man ska passa på att checka in det, nog för att jag vet att det kommer att gå dåligt för Sverige för våran låt suger ju.... Är riktigt besviken över att den låten vann, tycker det är helt otroligt ja menar finns det någon som tycker att den är bra ens?? tydligen... Meeeen nu ska jag grejjsa vidare cya!
Bara för allmän information är detta kräftans zodic tecken och denna har jag tänkt tatuera in på fotleden någon gång i framtiden! Har planerat det länge men måste ju först skaffa mig pengar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0