Just when I thought my life was coming together, I realized it was just starting to fall apart



Vet att jag inte skrivit på ett tag, finns egentligen ingenting att säga, har legat hemma i nästan en vecka nu, dock måste jag till stan imorgon har ett möte klockan två om huruvida jag ska flytta från umeå eller inte, lär troligast bli så! Antingen börjar jag folkhögskola eller så sticker jag utomlands och jobbar! Klarar inte av den här staden längre! Jag har ändå sabbat skolan så vad finns det för anledning att fortsätta? vet inte riktigt längre vad jag vill, så jag tar en dag i sänder och ser vart livet tar mig!

I just like playing games with people, I always hope there'll be someone smart enough to see through me but you're all so stupid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0