You drive me crazy

Sorry att jag inte har uppdaterat på ett tag har helt enkelt haft annat för mig :P Men nu jävlar är jag här igen! Har varit hos Sandra ett par dagar har praktiskt taget flyttat in här känns de som ,p hehe! Hon sitter i vardagsrummet och nördar och jag sitter vid hennes mammas dator! ,p Kan inte påstå att vi gör särskilt mycket än sitter vid datorn xD Vi har helt enkelt inte mycket till liv! Nu sitter vi dessutom och skriver med varandra över skype xD vackert!! dörren är ändå öppen mellan rummen!! Idag kommer vi bara ta det lungt, vi kanske drar ut ett tag vem vet! Vi har inte direkt dagen planerad särskilt väl! Har i alla fall inte varit hemma sen i onsdags morgon så mamma ringde idag och bah hej, vad gör du osv haha, och lär inte komma hem förräns tidigast på söndag! Har i alla fall planerat att träffa johanna samt rebecka nu under lovet, + så kommer jag självklart umgås med min lilla Sandra! Men sen vet jag inte vad som händer! ska fortsätta nu med mitt grejs but I´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0