where words fail, music speaks

I´m back!
Nu har mormor och morfar kommit hit så vi har fikat litegrann och pratat om lite allmänna saker, har sånna söta morföräldrar (: Martin, Maja, Linus och Neo har även varit förbi idag, pappa och Martin grejjsade på med skotern för att försöka laga den från det att pappa krockade. Sen har väll dagen inte bjudit på så mycket mer! Har skrivit en uppsats om vikingatiden älskar att läsa om sådant och därför fick jag för mig att göra det, funderar även på att skriva mera om romartiden samt faraoenerna som är så sjukt intressant! Önskar jag kunde bygga en tidsmaskin så hade jag kunnat resa dit för att se hur folk levde på den tiden.... Men men det är nog lättare sagt än gjort!

Är faktiskt otroligt stolt över mig själv måste jag också erkänna, jag har inte druckit på typ två månader, och lär inte göra det än på ett tag heller, klarar mig minst lika bra utan alkohol som med det! Så länge jag har mitt snus är jag nöjd hehe! Annars får jag nervsammanbrott och bryter ihop xD Men tänkte ta och mysa litegrann med min underbara Ceasar nu but I´ll be back!



visst har jag världens sötaste kisse ♥

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0