People make mistakes, but by saying you didn´t you make another one

Har just satt igång en tvätt och duschat, var sjuukt härligt kan jag lova! Imorgon blire Robertsfors med Sandra, blir fet fest helt enkelt, är sjukt taggad faktiskt, en snubbe som Sandra vet vem det är fyller år så dom har bokat lokal samt skaffat discobelysning för några tusen! idag på skolan började jag och sandra på vårat pararbete i idrott, vi ska göra ett styrkeprogram till en låt, var riktigt drygt men men, you just gotta do it!

Dessutom vissa människor
haha, det är faktiskt sjukt så pinsamma dom är!! Jag menar orka bli besatt av en annan människa bara för att man är avundsjuk? Hur lågt kan man sjunka egentligen? Finns bättre saker att lägga ner sin energi på! Skulle aldrig orka slösa mitt liv på att försöka förstöra för någon annan för att jag ska verka bättre, slår alltid tillbaka på en själv och kommer man bara må sämre än man gjorde innan! Men men känns de bättre så keep it up girl! ;)



Ska dra mig nu i alla fall men kommer tillbaka senare, I promise!

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0