don´t complain about getting older, some poeple never get the cance to.

Blev tyävrr ingen resa till skogen denna helg utan jag och Sandra ska satsa på den till nästa i stället! Men då tog jag tillfället i akt och sov ut riktigt ordentligt! Vaknade kring kring ett/halv två tiden och la mig och läste en stund innan jag klev upp för kanske 20 minuter sen :P Var sjuukt skönt! Men vad som händer idag kan man ju undra... Tydligen skulle inte min morbror komma idag utan imorgon men mamma och pappa ska ändå på 40 års kalas ikväll så jag antar att jag kommer få sitta barnvakt åt min kära bror! Funderar faktiskt på att göra mig någon mat för har fortfarande inte ätit något idag och känner verkligen hur magen skriker efter mat men jag har helt enkelt varit för lat hehe :] Men men är faktiskt för trött för att skriva så ska sätta mig och slappa vid datorn i stället haha, men jag skriver senare (:
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0