Jealousy is a tiger that tears not only its prey but also its own raging heart

http://ssandraaofsweden.blogg.se/2011/march/15-mars-friluftsdag.html

Så där såg det ut från frilufsdagen i vindeln igår, var faktiskt helt okey, trodde det skulle vara mycket värre!!

Hur som helst, imorse då jag vaknade kunde jag inte ens prata... Det var det värsta jag varit med om, när jag ringde och skulle sjukänmäla mig är jag faktiskt förvånad över att dom förstod vad jag sa för jag lät som jaaa jag vet inte vad.... Min röst var så ljus och så hög att det skar i mina egna öron! Efter det kunde jag inte heller somna om så slog i gång dirty dancing och la mig och kolla på den. Haha sen när jag ringde min lilla Sandra hade jag i alla fall fått tillbaka rösten då var jag mest abra hes och nu börjar den återgå till normal igen! Skönt! De senaste dagarna har jag varit hos Sandra igen, någon som är förvånad? njaa skulle inte tro det va! Har ju praktiskt taget flyttat in där haha! I helgen har vi funderat på att dra till Gräsmyr och kanske köra lite skoter osv så vi ser ju :D vore riktigt mysigt faktiskt, har ju aldrig varit där!

Men men nu hade jag tänkt återgå till historia arbetet, det är faktiskt riktigt kul så har fastnat vid det och jobbar hur mycket som helst med det på min fritid så jag tycker verkligen att jag förtjänar ett högre betyg på den uppgiften! Annars blir jag riktigt besviken och det är sällan jag blir det numera när det gäller skola.

But I´ll be back (även om jag är ganska kass på att uppdatera hehe)

Ciaoo!



Denna bil fick jag och Sandra åka hem med från skolan ;) inte fel hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0