You´re such a fuckin hypocrite

Nu äntligen har jag ätit mat och är mätt och glad! Så ligger nu och myser med Ceasar och fudnerar på framtiden, har ändrat mig så otroligt mycket men har alltid haft planer, dock förändras dom ganska extremt jag menar för bara några år sedan ville jag bli mekaniker, det slutade med att jag gick en hud och spa linje, lite skillnad kanske? Men jag älskar det jag håller på med, tycker det är otroligt roligt! Kanske inte allt, men vem älskar exakt allt det dom håller på med? ingen jag kan komma på i alla fall haha! För tillfället ser då planerna ut såhär!

*Ta studenten!!
Hmm skulle ju som redan ha gjort det men nu jävlar ska jag ta och göra det!

* Flytta till sthlm och gå en makeup artist kurs!
Det är det jag vill bli och det är därför jag går denna linje, visst vi har inte så mycket kring smink men det kommer komma litegrann troligen i trean, så jag längtar sjukt mycket!!
* Flytta till USA!
Har alltid velat flytta utomlands, och med tanke på vad jag vill jobba med är USA ett ganska bra land att flytta till, lär bli antingen LA eller new york, det vet jag inte riktigt än, utan får se helt enkelt! Tycker dock det känns lite jobbigt att båda städerna är så förbannat stora, jag gillar lite mindre städer, jag kommer ju bara gå vilse annars :S mitt lokalsinne är som inte det bästa!

* Resa!
Det finns så otroligt mycket att se här i världen, funderar faktiskt på att någon gång dra en jorden runt resa, kanske jobba runt lite på dom olika ställena jag hamnar på och säkerligen vara borta i drygt två år! Vet i allafall att Egypten, Kina och Japan är ett måste ;)

* Skaffa familj!
Lär ta sin lilla tid innan jag lutar mig tillbaka med man och barn, men självklart vill jag någon gång göra det också men lär inte bli av förrän jag är närmare 30, har helt enkelt för många andra planer så finns inte tid med det förräns då :O Vid den tiden lär jag börja dra mig tillbaka mot Sverige också för trots att sverige har sina fel och brister är det fortfarande ett relativt tryggt land jämfört med andra! Och mina barn ska växa upp i en trygg miljö! Dessutom ska jag dö i Sverige därmed basta! Tänker fan i mig inte ligga begraven någon annanstans än i mitt älskade norrland!

Haha nu har ni fått ta del av mina fina planer, hehe känns som att det är en del, men man måste ju leva livet medans man kan ;) man lever ju ändå bara en gång! Nu hade jag i alla fall tänkt slå igång en serie och bara ta det lungt!



Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0