trust can take years to build and seconds to break!

Tänkte ta och skriva ett snabbt litet inlägg om en sak jag faktiskt tycker är väldigt viktig nämligen tillit! Man måste kunna lita på sina vänner respektive pojk/flick vänner, i grund och botten är dom båda två relationer då man står väldigt nära en annan enda skillnaden är egentligen att pojk/flickvännen har man sex med, men det är lika viktigt i båda två att ge det tillräckligt med tid samt att lita på varandra, utan tillit fungerar varken eller! Folk tror kanske inte att det är samma sak men det är det verkligen det är fortfarande en balansgång mellan att göra rätt och fel, du måste fortfarande kunna acceptera den andres fel i båda fallen, och man ska aldrig låta den ene komma före den andre för då kommer man till slut inte ha något kvar. Killar/tjejer är inte det viktigaste i världen, det är egentligen inte vänner heller, det viktigaste är att du själv mår bra, att du inser när du gör fel och att du älskar dig själv, för älskar inte du dig själv kommer heller ingen annan att kunna göra det. Du måste även respektera dig själv inklusive andra för att du själv ska bli respekterad, det är faktiskt så att man behandlar andra som man själv blir behandlad, gör man någonting dumt ska man inte bli förvånad om man får skit för det, sånt är livet och livet är kanske inte alltid rättvist men det blir vad man gör det till! Jag respekterar folk som beter sig bra mot mig samt mina vänner och familj, annars blir jag världens bitch oavsett hur dum i huvudet jag verkar, jag bryr mig faktiskt inte! Jag är nöjd med den jag är och jag vet att mina nära och kära älskar mig trots att jag kan vara riktigt jävla dum i huvudet ibland, and thats fine by me!



älskar dig hjärtat mitt ♥

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

LOVEUU!

2011-04-04 @ 17:03:55
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/
Postat av: Sandra

love u too <3

2011-04-04 @ 18:40:40
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0