The pain it causes

Min rygg gör ont som faaaaaaaan!!!!! Sträckte den för ett litet tag sen lyckades göra desamma igår, min rygg har helt enkelt blivit cp! Varje gång jag böjer mig så sträcker jag mig.... Fan inte kul sen kan man inte röra sig på ett tag för det gör förbannat ont kan jag lova!! tänk om man ändå hade kunnat vara en orm och inte behöva bry sig om sådant... Orättvist!!!


Inte liten ;)

Måste ändå säga att jag har faktiskt alltid velat ha en orm, tycker dom är sjukt coola trots att dom kanske inte direkt är världens bästa husdjur hehe! Men mamma vägrar på att gå med på att köpa en får inte ens ha en ödla :( Hon tycker det räcker med en katt och fiskar :P Nog för att våran lilla kisse är den mysigaste i världen när han är på det humöret vill säga han är trots allt ett riktigt monster ;)

Men men ska fortsätta checka runt nu så hare så bra!

Ciaoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0