The more i see of men, the more I admire dogs

Är hemma hos Sandra nu, vi har just poppat pop corn och ska sitta och gotta oss! :D mums! Vi ska dessutom dricka turkiskt te som också är huur gott som helst! idag på skolan kan jag inte påstå att det hände mycket, vi pluggade mest, skrev klart arbetsordningen i ansiktsbehandligen så då är den äntligen gjord!! Fick även träffa söta Cissi idag igen, det var ett tag sen minsann!! men har lovat att komma hem till henne snart måste ju se hennes nya valp!! urgullig på bild är den verkligen!! Och jag måste verkligen tillägga, vissa killar är så otrologt korkade så det är fan sjukt haha! Kommer aldrig förstå mig på hur dessa varelser från en annan planet tänker!! Men men ska jag och Sandra kolla på hockey!! but i´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

hockey<3 dock sög det att dom förlorade i derbyt men jag förstod nästan det:(

2011-03-23 @ 12:44:01
Postat av: sandra

joo det sög, men men luleå är grymt bra på hockeyn är faktiskt mäkta förvånad över att det blev förlägning, och den höll också på riktigt länge så det var ändå en sjukt bra match av båda lagen!

2011-03-23 @ 14:52:02
URL: http://sandraow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0