stop and stare

Yaay, pappa ska skjutsa mig till Sandra senare och då bär det av till skogen! Har just satt igång en tvätt och ska snart dammsuga också! Imorgon ska tydligen min morbror och hans nya flickvän komma hit så kan ju inte se ut som skit då!! Nog för att jag inte kommer va hemma men ändå ,p Har just lyckats övertala Sandra att vi ska se dirty dancing 2 ikväll också :D den är verkligen grym! Tycker inte ettan är särskilt bra men visst den funkar om man inte har något bättre för sig men tvåan är grym! Så nu sitter vi och diskuterar aliens och Sci-Fi haha xD Vilket ingen av oss tycker är särskilt bra! Hatar filmer då det handlar om sådant!! Jag gillar Chronicles of Riddick men that´s about it, har alltid gillat den filmen men tycker inte att den påminner om alla andra science fiction filmer... Antar att det är det jag gillar med den och sen att Vin Diesel har huvudrollen är ju inte helt fel ;) hehe.. Men men ska grejjsa vidare nu så cya!



Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0