it´s not what you have in life but who you have that counts!

Nu är jag hemma igen, har just käkat pannkaka och tänkte fortsätta med min serie! Faktiskt riktigt skönt att vara hemma ibland, ska även packa litegranna för imorrn drar ju som sagt jag och Sandra till skogen! Var även på maxi idag, mamma och Sofia skulle förbi systemet så då passade jag på och lånade pengar av mamma till en snusdosa! Behövdes verkligen med tanke på att jag tagit min sista redan då! Och utan snus går jorden under!!! Vi blev även klara med idrottsarbetet idag så börjar verkligen ta mig någonstans i skolan! Inte alls lika efter som jag var för bara ett litet tag och det känns riktigt skönt måste jag erkänna! Tänkte även lägga upp lite bilder från dagen som jag snodde av sandra hehehhe ;) lite tjuv måste man vara ;9 men ska fortsätta glo nu so talk to u later!
så söta så!! :D
hahaha!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0