I was born a bitch what´s your excuse?

Kul vaknade klockan 6 imorse av att ett random nummer ringer mig som jag inte kan hitta igen någonstans.... Okey alla människor jag är en sådan där filur som hatar att prata i telefon speciellt med folk jag inte vet vilka det är så därför svarar inte jag om inte numret finns i min kontaktlista så det är faktiskt lika bra att smsa! Lyckades som tur var somna om igen så vaknade för ett litet tag sedan och klev upp! Man kan ju inte sova bprt hela dagen heller! Men drömde som vanligt massa mardrömmar, hatar det!!! Har börjat hända allt för ofta på sista tiden! Men men har inte tid att stå och babbla nu ska käka lunch!
men hare fint!
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0