I´m not the girl next door, I´m the bitch across the street

Har faktiskt riktigt roligt här ute i skogen, det är sällan man får möjligheten att ha så roligt xD Sen att dom är wannabe gör bara saken sååååå mycket roligare hahaha, har en känsla av att jag kommer få gå runt och vara riktigt lycklig ett bra tag annars blir jag faktiskt besviken, är riktigt taggad nu ;D Det är precis som att jag skulle kolla på en komedi, sitter här med mina grönsaker samt dipp och bara väntar på nästa spännande och grymt roliga händelse! Jag bara älskar min humor ;) Men har faktiskt inte tid att skriva mer, men lovar att snart komma tillbaka!

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

" Big boobs don't count if you're fat "



HELT RÄTT!

2011-03-29 @ 14:18:47
URL: http://ssandraaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0