i am indeed a king, because i know how to rule myself

Sitter hemma hos Sandra nu, hade historia idag som enda lektion och vi har nu börjat hålla på med första världskriget! Visst det är väll rätt intressant men man har ju haft om det så många gånger så man blir ju sjukt less!!  Jaja spela roll man har ju ändå inget val så... Sandra står i alla fall i duschen nu, när hon komer u ska vi börja göra oss i ordning för ett uppträdande vi ska fara på lite senare, kommer bli skoj! Var egentligen tänkt att jag skulle fara först till Cissi och sedan till Sandra men visste inte om att uppträdandet var idag så det sket sig lite :/ men blir att fara till Cissi nästa vecka, då fyller hon år och då ska vi fika och gratta henne! Hur som helst måste jag också tillägga att jag är sjkt upprörd på en viss person, tänker inte gå in på detaljer men han vet vem han är och vad han gjort! Så det är hans problem och inte mitt! Men nu ska jag slå igång min serie, den är så sjukt rolig haha! Så hare bra! Btw kommer inte godkänna kommentarer när ni inte ens kan visa vilka ni är, tycker bara att ni är pinsamma som inte står för vad ni säger! Så var det så viktigt att säga det skriv vem ni är så kommer jag godkänna och ni kommer även få ett svar!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0