Fearless

Igår var jag och min baby Sandra på house of metal! det var så sjukt jävla kul! Och vi hittade dessutom ett grymt bra band, Engel! Är helt såld på sångaren kan jag lova!!! Grymt snygg, humor och utstrålning! Detta är inget man glömmer i första hand! Annars har det väll inte hänt särskilt mycket på senaste har varit hos Sandra i nästan en vecka haha, men vo ahr väll mest tagit det lungt varit i skolan osv men nu är jag hemma igen! Faktiskt rätt skönt, upptäckte ju att min lilla bror har kommit hem! Men här kommer lite bilder från igår!









Där har vi några av bilderna som togs! Första bilden var ett band som jag inte kommer ihåg vad det hette, dom var helt ok men det finns definitivt bättre resterna av bilderna är från då vi såg Engel! Ett badn som jag starkt rekommenderar till alla som gillar rock/metal!!!




Take me in and let me show 
I got something for you, to choke on 
Now she's gone, six feet deep 
She's in my head and i will never forget her!

 

A girl so strong, she made me start believing

 

Who are they to judge her? 
You know they misunderstood 
Who are they to judge her? 
She was misunderstood

 

She helped me to see the world, in a different way




Men nu ska jag grejja på but i´ll be back!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0