Envy shoots at others and wounds itself

Jag, Sandra och Jens sitter på skolan, jag har just gjort klart ett historia arbete till så nu är det bara en sak kvar!! Är riktigt stolt över mig själv! Så nu ska jag och Sandra fortsätta med våran porrsaga hehehhe ;) den ska hon lämna in på svenskan och hon måste fan i mig få mvg på den alltså! Den är grym!! Är faktiskt i skolan trots att jag inte börjar förräns vid ett tiden någon gång! Sov ju hos Sandra så hade som inget val.. Imorgon ska vi dessutom dra till skogen, då blir det myspys, vi ska laga go mat, se film och kanske umgås med lite människor! Men nu ska jag fortsätta skriva så talk to you later ;p

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0