Behind every bitch is a man that made her that way!

Älskar verkligen min rubrik för det är så sant så sant! Killar är idioter, förlåt jag kan inte hjälpa att jag tycker det men alla killar är idioter på ett eller annat sätt! Jag säger inte att tjejer är bättre, men på något sätt har jag svårare för att acceptera killar än tjejer! Jag har mina anledningar! Hade jag kunnat skulle jag lätt bli lesbisk men det är nu inte direkt det lättaste i världen... Så istället har jag valt att leva singel resten av livet och jag känner faktiskt på mig att jag kommer att göra det! Tror inte det finns någon man i mitt liv, har aldrig haft en direkt dröm man det enda jag har begärt är humor! Jag trivs dock med mig själv så jorden skulle inte direkt gå under om jag levde singel och barn kan jag skaffa i alla fall! Men jag är så förbannat less på killar så det finns fan inte!.... There are no happy endings, just sacrifices!



Men nu ska jag slå igång en serie så hörs sen!

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0