Sometimes I wonder what to do


ritade denna här om dagen!

Jajjemän idagr var jag på stan med min söta Emelie, blev en massa handlande för hennes del, men det var faktiskt kul att checka runt på inredningstjosan! Så första stället vi for på var expo och efter att ha varit där i ja säkert en och en halv timme blev det att dra sig in till stan för att checka vidare på massa saker! Blev så att jag inhandlade en tshirt och ett par shorts som jag är sjukt nöjd med! Det enda som suger är att jag ahr gått och blivit förkyld har så sjuukt ont i halsen och glömde helt bort att jag skulle köpa halstabletter.... Men men jag tror nog att jag överlever halstabletter brukar ändå inte göra någon skillnad.... Vet inte om Maja hade planerar på att komma förbi ikväll oxå, hon smsade och frågade om jag var hemma så det kanske blir så :D hmm dock tror jag att vi undviker mitt rum då iaf för här ser förjävligt ut! Det ligger kläder på hela golvet tror jag och möblerna står på fel plats eller dvs fotöljen! Brukar ställa till den på dagen men idag har jag inte orkat det! Och måste alltid flytta den från sin vanliga plats när jag lägger mig för kvällen för annars skymmer den tvn från sängen hehe ;D Men men nu hade jag tänkt mojjsa vidare så hare gött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0