A single rose can be my garden... a single friend, my world.


Ritad idag, är dock inte klar utan det ska dit massa löv.

Yes nu har jag gjort mig en ny design, Maja fick lov att hjälpa mig lite i början men nu fattar jag faktiskt typ allt :D :D Känner mig gryyym! Dock har jag en del problem med headern vilket ni lär märka om ni går in på kommentarerna.... Suck... Så Maja ska få hjälpa mig lite mer i helgen tihi :] Idag har jag och Isac bakat iaf, chokladbollar, jag gjorde i orning själva skiten och Isac fick rulla dom! Sen kom Maja och hennes familj förbi och det blev till att käka lite tårta och grejs! Vet inte riktigt vad mer som hänt, igår så sov ja då till typ 2 eller nåt för var helt slut, natten innan sov jag endast 2 timmar och kan inte direkt påstå att det gjorde att jag somnade tidigare snarare att när jag väl somna så sov jag längre.... Så strax efter att jag klivit upp blev det att fara till mormor för hon fyllde år! Ritade då ett grattiskort till hon som faktiskt blev otroligt bra! Den blev så bra så blev tvungen att rita en till idag haha, fast den hamnar här då ,p


ritad igår till mormor.

Men men, nu hade jag tänkt nörda lite så cyaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0