If I had to choose a religion, the sun as the universal giver of life would be my god.



Har en jävla träningsvärk kan jag lova!! Jobbade från 10.50 fram till 23.05 igår och det var kul men sjuukt jobbigt!! Det var spring hit och dit hela tiden, vi låg efter med schemat, men de slutade hur som helst bra! Träffade ju en hel del människor som man kände igen ,p Nog för att dom inte dök upp förräns efter 7 men haha xD Balen startade ju vid 5 så dom hade annat för sig fram tills dom kom till restaurangen ,p Jobbade ner epå äpplet man fick även lov att hjälpa till en del på Idun, som faktiskt låg ännu mer efter med schemat än vi gjorde! Hade hur som helst kul men var fan inte lika roligt att gå därifrån till bilen då mamma skulle skjutsa hem mig, fy i helvete vad ont det gjorde kunde inte ens somna senare för att ja hade så ont och inte hade vi någon alvedon heller! Så tröståt litegrann innan jag gav mig på ett nytt försök att sova! Idag har jag då bara legat i solen, ja eller farmför tvn då de helt enkelt blev för varmt för att vara ute xD Var ju 30 grader i skuggan idag så man blev rätt så varm ja! Var ju dessutom rena bastun här inne, ställde fan alla dörrar inklusive fönster vidöppna för var ju kring 30 grader här inne oxå -.- Funderade ävne på att ta mig ett dopp men bestämde mig för att inte göra det, jag orkade helt enkelt inte gå ner till sjön ,p Men men nu ska jag grejjsa vidare med mitt så cyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0