To live and to learn, thats what life´s about.

Lite skönt väder eller vadå! Låg ute och sola i flera timmar efter att jag klivit upp, det var verkligen huuur skönt som helst! Sen började det dock blåsa vilket var lite synd :/ Men men förhoppningsvis är det lika bra väde rimorgon för isf blir det ännu mera sola! Man måste ju skaffa sig lite förg hehe, jag bruka rju som gå runt och se ut som ett lik på somrarna xD Aja nästa vår ska vi ju till Turkland så då tkr ja då fan i mig att jag borde bli brun! Och ifall jag kommer in på brageskolan så blir det att sticka till England bara några månader efter det och kan ju säga att solen är ganska så stark där... Sist jag var där lcykades jag vara ute alldeles för länge i solen utan solskyddsfaktor vilket slutade med att jag såg ut som en kräfta... Verkligen skitsnyggt... Det ska då inte hända igen ,p Är då glad at tjag aldrig lyckats bränna mig så att jag fått ont, trots att jag bränt mig rejält har heller aldrig flagnat eller liknande så antar jag har ganska bra hud ändå mohaha!!!


England 2007♥

Men nu ska jag ta och grejjsa på här hemma kanske gå ut en stund till för trots att det blåser är det ändå varmt! Så hareeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0