Time is contagious, everybody's getting old.

vet att bakgrunden blev fucked up... Men annars vart ja hyfsat nöjd

Och den där vart awesome! Är sjukt nöjd!

Tog dock flera timmar att rita så kan lova att jag hade sjuukt ont i både nacken och ryggen dagen efter... Har dessutom börjat rita mera, ritade en till bild igår kväll efter att vi kommit hem från Sofia, Martin och alla de andra, men har inte orkat ta kort på den så lägger upp den senare när jag är klar med den jag håller på med nu! Det märks verkligne att övning ger färdighet men svartvita bilder är mycket lättare att rita då man slipper möbler hehe xD Är sjukt akss på att rita möbler får helt enkelt inte till dom vilket ni ser på den övre bilden xD Det är något jag verkligen måste träna mer på, vi får ju se hur det går med bilden jag ritar nu då det är hus och shit i bakgrunden... tveksamt att det kommer gå så bra ;D Och måste tillägga fan vad jag taggar att fylla 20! Det är inte länge kvar nu! Fyller ju år den 16e juli så mindre än en månad kvar :D Lär dock fira med familjen dagen innan och på lördagen skulle jag och Emelie på krogen och kanske följer även Matilda och Johanna med (: Väldigt passande är då oxå att jag får lön den 15e ;) hehehehhe. Har även fått lön nu för det jag jobbade i Maj så på tisdag skulle jag umgås med Emelie så ska försöka övertala henne att vi drar på stan då så ska jag införskaffa mig lite nya grejjer ,p bland annat nya strumbraller, klänning och ett par leggings! Måste oxå ta kort då så jag kan få köra min moppe igen, den funkar ju nu emn har ju gamla körkortet som inte längre gäller -.- Nej nu ska man ha ett körkort som påminner om bilkörkortet med bild och hela skiten.... Suck.... Onödigt!! Men men ska grejja vidare nu så haree!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0