Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate.

Och nu är det söndag, har dock varit en sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt tråkig dag.... Men har myst med min superdupersöta lillebror, vi har spelat lite spel osv! Min yngsta bror dvs förstås den andra är inte alls lika söt! Fast har faktiskt alltid önskat mig en syster men tveksamt att det kommer bli av haha ,D Jag skulle nog vara lite av en gammal syster då och Isac som skulle vara närmast i ålder fyller ändå 8 nu i höst ,p Nu är dessutom min moppe fixad fast lär väl mest bli så att Jimmy kommer köra den! Jag lär väl behöva den nån gång ibland men måste hur som helst först fixa till mit moppe körkort då... hehe har som inte gjort det än :] Sen vill jag ju dessutom ta körkortet så inte direkt värt å ha kvar moppen särskilt länge till, den kommer nog bara behövas då jag ska jobba, för om jag jobbar länge är det stört omöjligt för mig att ta mig hem såvida ja inte får skjuts.... Men men nu hade jag tänkt grejjsa vidare så cyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0