Så länge man inte ger upp har man inte förlorat.

Tjohoo, har nyss käkat massa pizza och kan inte säga annat än MUMS! Jag menar vem gillar inte pizza? ,o Annars har sovit större delen av dagen somna inte förräns kring halv 6 tiden imorse så var inte direkt pigg och blev väl en del skrik och gorm när folk försökte väcka mig hehe ,p jag kan va riktigt förbannad om någon väcker mig då jag sover (A) Efter att ja klev upp blev det då att sticka och handla på rimi då vart det även dags att införskaffa lite mer snus! För utan snus så dör jag!! Men men har som egentligen inget mer att tillägga utan nu ska jag lägga mig i sängen igen är dödstrött helt enkelt! Så hareee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0