My heart is confusing me

Ritade den här för några dagar sen, har även ritat en till men har inte kunnat ta kort på den iom att min lånemobil inte har någon kamera... Så får ta med vanliga kameran sen och försöka hitta igen dens usb så ja kan lägga in det!
Tjoobaah! Idag lämnade jag äntligen in min mobil på lagning så nu ser vi ju när den kommer tillbaka! Tvivlar dock på att det kommer vara någon skillnad då, för dom vet inte ens vad problemet är dom säger hela tiden att det är mjukvaran så nu blir andra gången dom fixar till den... Snark.... Fick iaf en lånemobil har dock inte kvar alla nmr som jag hade innan men men ni ser ju om ja frågar vem som smsar hehe ,p Fick även ett samtal idag ifall jag ville jobba på tors och fre så självklart sa jag ja ,p Så kommer jobba från 15.00 - ca21/22.00 på torsdag och 16.00 - 03.00 på fredag! Lär bli massa slit men det är det värt! tycker faktiskt det är ruskigt kul att duka och servera visst jag kanske inte är en mönsterelev på det men jag är rätt så bra och huvudsaken är ju att jag försöker! Dock är det väldigt tungt att bära tallrikar så förstår faktiskt inte dom som kan bära ut typ 4 tallrikar med mat :O :O jag klarar 2 och då menar jag verkligen att dom är tung och man ska oxå kunna balansera dom rätt på armarna så att man inte tappar ut maten på golvet! Samma sak när man tar in disken finns det dom som kan ta typ 10 tallrikar och ja tror ja klarar 5.... Sickt asså! Dom ska fan ha creeds för det! Men men nu ska jag grejjsa vidare hade jag tänkt så hare fiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0