In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.



jajjemän idag har vi firat faster som fyllde år igår, så det blev massa tårta och fika! Och självklart tråkig som jag är somnar jag alltid efter att ha ätit mycket hehe :] Blir alltid så trött efter att ha tryckt i mig massa mat, de tar på krafterna vet ni!! Igår kväll var även Maja förbi så då blev det film, dock en jag redan sett men men! Den är väl inte superkass men kanske inte den bästa man sett heller, den är så jävla äcklig!! Men nog tycker ja ni borde se den om ni inte sett den "I spit on your grave".. hehehe! Sen glutta vi runt lite på internet och vid 11 tiden började hon dra sig hemåt så då satte jag mig och ritade! Ska snart införskaffa mig ett riktigt ritblock samt en pärm som jag kan ha alla ritningarna i så att jag slipper ha dom liggandes i hela mitt rum! Fick även en beställning av Maja på en ritning till hennes födelsedag hehe ;p Motivet och allt är bestämt ,p den är riktigt sääxyyy ;) Men nu ska vi ta och käka pizza så hareee!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0