I´m not afraid anymore



Halloojj, för tillfället sitter jag med min kära bror i mitt rum, alla drog hemifrån så då blev jag barnvakt! Men men det är ganska chill Isac ser på film och jag sitter och ritar samt lyssnar på musik! Var ju till stan idag så då blev det att införsakffa ett skissblock! Är ganska less på att sitta och rita på vanliga papper som jag inte har en aning vart fan jag ska he dom sen! Så nu är bara problemet vad jag ska göra av med dom jag redan har xD Har ju ändå ca 10 bilder som jag måste hitta någon plats åt! Dock ska en upp på väggen hehe xD Men hursomhelst så blev det även första mjukglassen för i sommar idag, MUMS heheheh ,p You just gotta love it! Dock har jag huvudvärk + mensvärk så kan inte påstå att jagär särskilt taggad på något... Och defintivt inte jobb imorgon! Hoppas verkligen det försvinner tills dess annars blir det inte kul alls!!! Då kommer jag seriöst avliva! Men nu har jag iaf skickat efter ett nytt moppekort så det lär ju snart komma inte för att jag bryr mig så mycket jag kommer ändå köra jag har det gamla och det duger gott och väl för mig även om det inte gör det för andra! Men men nu hade jag tänkt grejja vidare här så hareeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0