Graduation

Wiiii, idag var det ju studenten så iom att jag skulle upp tidigt klev jag helt enkelt aldrig i säng, det var egentligen lika bra för hade isf bara fått en timmes sömn! Så strax innan sju begav jag mig mot bussen in till stan för att träffa på liten Tirri som var hemma hos Johanna, så promenixa dit och sen tog vi bussen till UIG! Ja egentligen hände det väl inte så mycket där direkt, det hölls tal, folk drack, det skulle skrivas i studentmössor osv, och sen sprang alla ut för att träffa familj och vänner :P Men måste säga att det kändes nästan som att jag tog studenten idag jag oxå dels med tanke på att jag var med på allting inklusive åka på flaket ,p Jag skulle ju nu egentligen ha tatt studenten förra året annars i år men det blev ju in get utav det så nu hade jag helt enkelt min egna lilla student ,p ska dessutom lägga ut lite bilder därifrån, men de kommer senare!

eeeh juste haha, om ni tkr jag är flummig så beror det på att jag har just sovit en stund men är fortfarande sjuuuuuukt trött! Så ska in och äta mat nu!!! Hareeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0