Fall and crush into me like a wave.

Tjobah! Imorgon tar ju en massa människor studenten så blir att följa emd en liten Matilda på hennes student :D Fan sjukt så snabbt tiden går ändå! Tkr det var bah typ ett år sedan vi träffades första gången haha men de har istället gått nästan 4 och mycket ahr vi varit med om under dom 4 åren! Men ångrar absolut ingenting, du är helt klart den bästa vännen jag någonsin haft! Så det blir att sticka in tidigt på morgonen, har jag tur så mår pappa bättre imorgon så kan jag åka in med honom, annars blir det att ta bussen strax innan 7 så jag är i stan vid halv 8 :D Det var typ någon champagnefrukost klockan 8 på morgonen! Hur som helst för tillfället tar jag det lungt och lyssnar på massa musik! Blir väl att snart till att försöka hoppa i säng så jag tar mig upp och ifall jag inte kan somna kör jag helt enkelt på att vara vaken hela natten! Lär nog bli så med tanke på att jag inte brukar kunna somna förräns vid 4 tiden... OCH jag hoppas verkligen det är bra väder imorgon annars blir jag besviken! Fan på studenten ska det vara bra väder!!! men men ska grejja vidare så hareeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0