Dance the night away


Ritade denna för någon dag sen! Är dock inte riktigt klar med färgerna..

Tjoobah! Nu har äntligen mina älskade böcker kommit wihooo :D Så nu hade jag planerat att läsa större delarna av dagen hehe ,p jag vet att jag är nörd men jag älskar böcker! Hade jag fått leva min dröm hade jag bott i en stuga nära en sjö långt bort från alla människor, jag hade haft ett enormt bibliotek! Hade aldrig träffat människor och suttit framför en brasa och läst hela dagarna! Men ja ifall jag ska kunna göra det måste jag bli rik först! Men de ska nog gå att fixa!! jag får väl gifta mig rikt eller nåt haha ,p ja och sen skilja mig! Men men ska fortsätta läsa nu så hareeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0