Creatures Lie Here

Har varit med Maja ett tag, men nu blev de hem för henne! Annars har de inte hänt mycket idag, klev upp vid 2 typ och var dyngtrött, så har inte orkat göra något idag förutom att leka lite med Isac, såg även avatar som faktiskt måste vara en världens bästa filmer, grymmast var dock att se den på bio! Det är något jag aldrig kommer ångra att jag gjorde, det var helt fantastiskt!!! Ja och nu är det söndag, imorgon en röd dag och sedan en ny vecka som lär vara denna vecka relativt lik... Genom att vara arbetslös finns det inte så mycket att göra, alla andra har ju skola, så det jag borde göra är helt enkelt att plugga jävel inför körkortet!! Måste ju fixa det, så det ska jag försöka göra minst en timma varje dag denna vecka!!! Men nu tänkte jag grejjsa vidare hade jag tänkt! Så hareee!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0