Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain.



Idag har det varit helt underbart väder så låg ute och sola i flera timmar idag, tog mig även ett dopp i sjön vilket var sjuuuukt härligt! Blev ju så förbannat varmt efter ett tag! Så efter en snabbis i sjön var det bara att lägga sig i solen och torka haha! Och det ska ju bli ännu varmare i morgon var ju ändå typ 25 grader i skuggan idag :O Men imorgon ska jag jobba så då blir det inge sola för min del! Blir nog till att fara in relativt tidigt till stan för ska träffa maja vid halv 11/ 11 tiden! Och sedan är det tjäna pengar som gäller!! Och hehe de tackar man inte nej till spec inte när jobbet faktiskt är roligt! Ska ju då jobba inför balen wihoo :D Så då får även se hur finklädda alla är :D Känner ju en hel del som tar studenten i år så ska bli riktigt roligt att träffa på dom imorgon ,p Men nu ska jag lyssna vidare på härlig musik och bara ta det lungt! Cyaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0