An eye for an eye makes the whole world blind.



Igår blev det även till att gå på en prommis med Maja, vart en rätt så lång en men var faktiskt härligt! Förutom att det kryllade av typ mygg eller nåt.... Men var ju så sjuukt skönt ute så var värt det! Idag var vi till vännäs, min kära mor och far ska göra nåt med taket som jag dock inte kommer ihåg vad det var! Sedan blev det handla på teg och bland annat köpa jordgubbar som vi åt nu efter maten MUMS!!! Vem gillar inte jordgubbar lixom?? ;D It´s yummie!! Har även storstädat mitt rum, och helt seriöst så tror jag inte rummet varit så rent sen jag flyttade in där ;o fan helt sjukt så jag städade, tror jag dammsög i säkert en timme :O och jag som hatar att städa :o men jag var helt inne på det där!! Annars har jag inte gjort särskilt mycket mer så finns inte så mycket annat att berätta, hade tänkt ta och chilla lite nu så cyaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0