those who does not know pain can not possibly understand true peace.



Snart sticker vi till stugan dåra, där lär det bli massa gomat och umgås med släkten! Är dock inte säker på hur många som kommer att komma men det får man la se! På fredag kanske det blir att åka till lycksele men får se hur jag gör, vet inte om jag känner tagget så kanske stannar hemma! Annars är väl inte så mycket mer planerat, man ser helt enkelt vad som händer! Har en krogkväll planerad med emelie men när den ska inträffa är inte bestämt ännu haha ;D Sedan måste jag ju in till stan igen för har en del till saker jag måste införskaffa! BBland annat en ny väska! Väskorna jag skaffar tycker om att gå sönder och de tär ALLTID samma problem... Det är dne där jävla dragkedjan.... Hatar verkligen dragkedjor.... Men men hade tänkt grejja vidare nu så hareee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0