Take your time, baby, your blood needs slowing down.

Nu är det fredag yaaay! Om 8 dagar fyller jag år och om en vecka får jag lön! Kan det bli bättre? EH NEJ! Så nästa lördag blir det krogen, vet inte exakt hur dagen kommer se ut men lär fara in rätt så tidigt för måste ju förbi systemet för att inhandla varorna som behövs hehe ,p sedan får man helt enkelt se hur det blir, jag är inte direkt världens bästa på att planera så även om jag skulle veta nu hur det skulle se ut så kan jag lova att det inte skulle sluta så! Satt dock och ritade hela natten igår så blev till att sova rätt så länge idag, och vaknade upp av att det var huuur varmt som helst i rummet så det första jag gjorde var att öppna fönstret men inte gör det någon skillnad nej... Tycker om värme utomhus men inne i ens rum får det gärna vara rätt så svalt, annars går det ju fan inte att leva där... För tillfället är det 30 grader här inne... Men men hade tänkt grejja vidare nu så hareee..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0